Benvingut al Club FEPOL
Club FEPOL és un espai web creat per convertir-se en el punt on milers de companys podreu aprofitar-vos de pertànyer al col·lectiu més nombrós de policies que hi ha a Catalunya: la  Federació de Professionals de la Seguretat Pública
Hi trobareu ofertes i descomptes gràcies a la prestigiosa plataforma de publicitat on-line (VIP-District) en la seva categoría GOLD. Gaudireu dels descomptes de més de 300 marques líders, a les que tindreu accés només pel fet d’estar afiliats i afiliades a qualsevol sindicat de la FEPOL.
A més, volem ser una eina solidària!!! Per aquest motiu obrim la porta a les persones afiliades i a les seves famílies que tinguin negocis, per publicar els seus anuncis a la nostra web de forma gratuïta.
Ens comprometem que qualsevol ingrés que pugui haver a nivell publicitari, vagi destinat íntegrament als fons solidaris de la FEPOL, des d’on anualment s’ajuda a moltes companyes i molts companys que tenen problemes greus.
El club FEPOL és un projecte amb ganes de crèixer!, i hem afegit un apartat de compra i venta entre particulars on els afiliats podreu comprar, vendre, llogar, etc., amb la seguretat que el tracte el fareu amb un altre afiliat a FEPOL.