Vols oferir algun producte als afiliats de la FEPOL?
Si tens un negoci, vols anunciar-te a la nostra web i vols oferir descomptes exclusius per als nostres afiliats, no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres i t'explicarem com fer-ho.
Pots contactar amb nosaltres AQUÍ
Qui forma la FEPOL?
La Federació de professionals de la seguretat pública (FEPOL) va néixer l’any 2015 amb l’objectiu de convertir-se en un punt de trobada dels sindicats referents de la seguretat pública de Catalunya. Va ser tan ben rebut el projecte dintre dels col·lectius de seguretat pública, que ràpidament es van afegir a l’organització, sindicats de la resta de l’estat, en concret, del País Basc i Navarra.

Actualment la FEPOL està composta per les següents organitzacions:

• SAP (Sindicat Autònom de Policia) sindicat majoritari al cos de Mossos d’Esquadra i referent de la seguretat pública catalana.
• SEIME: Sindicat majoritari a l’escala intermèdia de comandaments del cos de Mossos d’Esquadra.
• SICME: Sindicat majoritari a l’escala superior del cos de Mossos d’Esquadra.
• SAP-PL: Sindicat referent dintre de les policies locals de Catalunya.
• A més dels diferents convenis establerts amb sindicats del País Basc i Navarra: SIPLA, SiPE.

La suma de totes aquestes organitzacions fa que la FEPOL tingui una massa de més de 10.000 (deu mil) afiliats.

És aquest potencial (FEPOL) el que ens ha portat a crear, el 2018, el CLUB FEPOL.

Els objectius del CLUB FEPOL són:

- Donar als afiliats a la FEPOL i als seus familiars, avantatges i descomptes en els diferents serveis que es publiquin.
- Fer crèixer la marca FEPOL tant dintre de Catalunya com a la resta de l’Estat.
- Fer del CLUB FEPOL una eina que es financiï sola a través de convenis publicitaris i col·labori amb FEPOL en projectes de formació, solidaris i de qualsevol mena que siguin d’interès pels nostres afiliats.

Destacats